B&B Bezpieczeństwo w biznesie

Potrzebujesz pomocy ekspertów ?

Zapraszamy do skorzystania z naszego systemu pomocy HELPDESK

Świadomi faktu, że szybkość reakcji na niespodziewane zmiany sytuacji ma dla Klientów ogromne znaczenie, nasi pracownicy działu HelpDesk dbają o jak najszybsze zdiagnozowanie i rozwiązanie problemu Klientów, by zapewnić ciągłość ich pracy i sprawne funkcjonowanie.

Nawet najbardziej zaawansowani użytkownicy potrzebują czasem pomocy!

baza wiedzy

Naszej bieżącej pracy towarzyszy ciągły proces doskonalenia świadczonych usług i budowy Bazy Wiedzy w której prezentujemy gotowe rozwiązania często spotykanych problemów. 

Pozwala to zaoszczędzić Twój czas.

IntuIcyjność

Jeżeli problem techniczny został opisany w naszej bazie wiedzy, system Ci podpowie, że jest już gotowe rozwiązanie.

Jeśli nie znajdziesz gotowego rozwiązania, dodaj zgłoszenie na które nasi Inżynierowie odpowiedzą najszybciej jak to tylko możliwe.

tworzenie zgłoszenia

Utworzenie nowego zgłoszenia na naszym portalu pomocy technicznej zajmuje kilkanaście sekund? Poniższy film rozwieje Twoje wątpliwości!

Korzyści jakie zapewnia nasz help desk

24/7

Całodobowe wsparcie zapewni ciągłość pracy w Twojej firmie.

oszczędność czasu

Doświadczeni inżynierowie szybko poradzą sobie z większością awarii.

efektywność

Natychmiastowe kierowanie spraw do właściwych osób w firmie.

bezpieczeństwo

Dedykowany system oraz wdrożony certyfikat SSL.

Rozwiązania dla których realizujemy wsparcie techniczne

Nie masz jeszcze konta ?

Jeżeli jesteś naszym klientem, skontaktuj się ze swoim opiekunem. 

Kontakt

Email: biuro@b-and-b.pl
ul. walentego roździeńskiego 2a
41-946 PIEKARY ŚLĄSKIE​
Godziny otwarcia biura - 8:00-16:00
Godziny pracy wsparcia – całodobowo
WIEDZA OPARTA O CERTYFIKATY TECHNICZNE​

Jacek Baron

Tomasz Baron

Status Partnerski FORTINET

WIEDZA OPARTA O CERTYFIKATY TECHNICZNE​

Jacek Baron

Tomasz Baron

Status Partnerski FORTINET